Om mig, Elise

Dags för mig att göra en ordentlig presentation.
Jag heter Elise, är 20 år och är bosatt i en lägenhet i Mariestad.
Jobbar på Studio insideout i Mariestad och på salongen är vi fem stycken som driver vårat eget företag och vi är ett toppen team. Trivs som fisken i sjön! 
 
Har alltid varit väldigt intresserad av hår och skönhet men när jag skulle välja gymnasie så rikta jag in mig mer på spa. Gick ur gymnasiet 2012 på De la gardie gymnasiet i Lidköping som diplomerad Massör och Spa terapeut. Direkt efter gymnasiet bestämde jag mig för att jag skulle uppfylla min barndomsdröm och bli frisör. Började direkt efter på svenska frisörskolan den 21 januari 2013. 
 
Jag bara älskar mitt val av yrke och jag lär mig nya saker varje dag. Ända sen jag starta upp mitt företag så har jag även känt att jag växt väldigt mycket som person och från att ha gått från en tjej med väldigt dålig självkänsla till en stark tjej som kan stå på egna ben och ta egna viktiga beslut. 
 
Min framtid just nu ser väll ut som så att jag först och främst kommer vidare utbilda mig lite mer inom spa och massage. Men även gå på utbildningar och event inom frisöryrket så jag hela tiden håller mig uppdaterad och kan utvecklas och bli en grym frisör. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback